CZ součástí projektu Ministerstva obrany
Ministerstvo obrany ČR dnes zahájilo kampaň s názvem Víme, co máme, která prostřednictvím krátkých videí představí veřejnosti klíčové subjekty domácího obranného průmyslu. Spoty jednotlivých firem, mezi nimiž je i Česká zbrojovka, budou postupně zveřejňovány na sociálních sítích MO. Za projektem stojí náměstek pro řízení sekce průmyslové spolupráce MO Tomáš Kopečný, který bude jednotlivými videi osobně provázet.
Podívejte se na malou ochutnávku.
„Každý stát se v případě krize opírá především o svůj domácí průmysl. Ten český obranný je přibližně z 90 % exportní. Pokud nám tedy má být oporou při případném ohrožení, je nutné jej podporovat v době míru. „V případě obranného průmyslu nejde jen o ekonomiku. Jedná se o strategické sektory s přímou návazností na obranyschopnost státu,“ říká náměstek Kopečný. „Svět se nezastavil. Konflikty v něm nadále probíhají. A my na ně musíme být připraveni. Proto také potřebujeme stále rozvíjet schopnosti naší armády,“ dodal.“
Čtěte více v oficiální tiskové zprávě MO.